Marty O’Donnell o muzyce w Halo: Reach

AKTUALNOŚCI, GRY, MUZYKA, ROZRYWKA


Większość fanów serii Halo dobrze kojarzy to nazwisko. To właśnie ten człowiek jest odpowiedzialny za warstwę audio we flagowej strzelaninie na konsolę Microsoftu. Jakimi dźwiękami zaskoczy miłośników gry? Zapraszam do obejrzenia filmu.

60,000 assetów audio, w przybliżeniu tyle dźwięków składa się na dźwiękowy krajobraz nowej gry od firmy Bungie . Oglądając krótki film przygotowanym przez serwis SoundWorks Collection, można przekonać się jak przeogromna biblioteka dźwiękowych efektów kryjąca się w nowym Halo wpływa na wrażenia z gry. Oj wpływa, wpływa :). Zapraszam do oglądania. Premiera Halo: Reach już 14 września.

Link do filmu:

„HALO: REACH” Game Audio Profile from Michael Coleman on Vimeo.

via:http://soundworkscollection.com

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry