Dobry PR i reklama w social media – Kampania ING Życie

AKTUALNOŚCI, BIZNES, INTERNET

Nowa ogólnopolska kampania firmy ING Życie to doskonały przykład łączenia różnych dostępnych mediów. Akcja „Naga prawda o ubezpieczeniu” ma na celu uświadomienie ludziom w jaki sposób czują się odpowiedzialni za siebie i swoich najbliższych. Wg badań aż 95% Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne ale tylko co piąty z nas posiada ubezpieczenie na życie. Co ciekawe prawie 80% z nas twierdzi, że powinien posiadać polisę na życie. Stąd też pomysł na tę kampanię.

Najważniejszym jej elementem jest swojego rodzaju wystawa składająca sie z dwustu manekinów, większość w kolorze szarym a jedynie co piąty w kolorze pomarańczowym, co symbolizuje tych ludzi, którzy posiadają ubezpieczenie na życie. Wystawę będzie można obejrzeć w sześciu miastach (Warszawa, Wrocław, Kraków, Rzeszów, Gdańsk i Poznań); w każdym z tych miast celebryci zajmują się malowaniem manekinów (m.in. Katarzyna Herman, Edward Lutczyn, Cezary Harasimowicz, Agnieszka Maciąg) po czym 25 listopada ich postacie zostaną zlicytowane a dochód przeznaczony na rzecz organizacji Ogród Nadziei.

Oprócz wystawy w sześciu miastach Polski o kampanii można również się dowiedzieć ze splotów w telewizji ogólnopolskiej (TVP, TVN, Polsat), telewizji regionalnych, w regionalnych rozgłośniach radiowych a także z plakatów rozmieszczanych w tych miastach oraz w lokalnych dodatkach Gazety Wyborczej oraz na stronie gazeta.pl i wyborcza.pl. Poza tym specjalnie dla potrzeb tej kampanii w nieco żartobliwy sposób o problemach odpowiedzialności opowiada Maurycy Prawda na Facebooku.



Oczywiście spot reklamowy można obejrzeć w serwisie Youtube. Zatem tylko jedna kampania marketingowa a korzysta z tak różnych mediów, od telewizji i radia poprzez plakaty i wystawy a na Facebooku kończąc.

Strona przedstawiciela ING Życie

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry