Siła sugestii – siła social media

CIEKAWOSTKI

Czy wiecie jak wielka jest siła sugestii? Wydaje się Wam, że nie macie wpływu na decyzje dużych firm, a Wasz głos się nie liczy? Otóż jesteście w błędzie. Znana marka odzieżowa GAP rezygnuje ze zmiany popularnego logo, a wpływ na tę decyzję miały tysiące osób, którzy wyrazili swój sprzeciw na Twitterze i Facebooku.

Po opublikowaniu przez firmę projektu nowego logo ponad 2 tys. osób zostawiło swoje wpisy na facebookowej stronie GAP-a. Internauci postanowili wziąć sprawy w swoje ręce i zaproponowali 15 tys. pirackich projektów logo, wyśmiewających projekt firmy. GAP nie miał wyjścia- musiał pogodzić się z pozostaniem starej marki, a prezes Marka Hansen, prezes na Amerykę Północną, przyznała, że firma „pod wpływem opinii internetowej społeczności” zaniechała zmiany logo. I kto nadal uważa, że nasze zdanie jest nieważne?

Autor: Paulina Paszko
Źródło: facebook


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry