Facebook nr 1 jako miejsce publikacji reklam [dane]

AKTUALNOŚCI, BIZNES, INTERNET

Polscy menadżerowie uważają, iż Facebook jest idealnym plakatem ogłoszeniowym daną markę czy firmę 95 procent brand managerów największych polskich marek traktuje portal jako miejscem do prowadzenia działań marketingowych. Badania na ten temat opublikował projekt  Social Media Brand Index 2010.

W tym przypadku Nasza-klasa odniosła sromotną porażkę, gdyż zdobyła tylko 20 procent głosów. Tuż za Facebookiem uplasował się YouTube z 67 proc. wskazań. Miejsce trzecie zajęła Nasza-klasa. Za nią Twitter – 13 proc. wskazań i Epuls – 10 proc. Facebook cieszy się taką popularnością ze względu na powszechny dostęp i bezpłatną możliwość prowadzenia działań marketingowych.

Autor: Paulina Paszko
Źródło: Facebook

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry