6,2 mln widzów Polsatu zostało w tym roku Św. Mikołajem

CIEKAWOSTKI, MEDIA, TELEWIZJA

Telewizja Polsat po raz siódmy wyświetliła „Mikołajkowy blok reklamowy”, z którego zysk został przekazany na podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku udało się zebrać rekordową sumę- 1,59mln złotych. Wszystko to dzięki widzom, którzy w poniedziałek włączyli telewizory i obejrzeli emitowane reklamy.

Mikołajkowy blok reklamowy został wyemitowany 6. grudnia o 18:45, tuz przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. Spoty obejrzało 6,2 mln widzów, dzięki czemu udało się zebrać sporą sumę pieniędzy na leczenie i rehabilitację dzieci.
Dzięki temu zyskały również same „Wydarzenia”, które w tym dniu miały widownię liczącą 5,1 mln ludzi. Pokonały tym samym „Fakty” TVN i „Wiadomości” TVP.

Tegoroczny „Mikołajkowy blok reklamowy” był siódmym z kolei. W zeszłym roku spoty obejrzało 5,9mln widzów, dzięki czemu Fundacja Polsat zebrała 1,3mln złotych.

Autor: Bożena Skubacz
Źródło: Polsat

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry