Nielubiane reklamy na portalach społecznościowych

BIZNES

Nikt z nas nie lubi, gdy na siłę zachęca się go do zakupu pewnego towaru czy usługi. Nachalny marketing nie przysparza klientów, a wręcz przeciwnie jeszcze bardziej zniechęca. W internetowych reklamach na portalach społecznościowych przoduje Nasza-Klasa, gdzie reklamy wręcz nas zasypują, co gorsze trudno jest je wyłączyć. Ostatnio również Facebook stawia na reklamę i okienka reklamowe zajmują coraz większą powierzchnię.


Co na temat reklamy na portalach społecznościowych twierdzą sami zainteresowani użytkownicy? Prawie połowa respondentów (49 proc.), biorących udział w przeprowadzonym w październiku przez IIBR na zlecenie Interactive Intelligence badaniu, stwierdziła, że komercja na portalach społecznościowych nie jest dobrym pomysłem. Szczególnie negatywnie do reklam są nastawieni panowie aż 51 procent jest przeciwna takiej formie promocji. Kobiety są bardziej wyrozumiałe – „tylko” 47 procent z nich nie cierpi komercji na Facebooku. Wiadomo, że portale żyją z reklam, zatem nasz negatywny stosunek do nich nic nie zmieni, chyba po prostu trzeba się przyzwyczaić.

Autor: Paulina Paszko
Źródło: Facebook


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry