Billboardy, które rozpoznają płeć

CIEKAWOSTKI, TECHNOLOGIE

We współczesnym świecie, aby dotrzeć do potencjalnego klienta trzeba znaleźć odpowiedni sposób na reklamę produktów. W wielu amerykańskich hipermarketach taką reklamą są multimedialne tablice. Ich skuteczność jest trudna do udowodnienia, a koszty bardzo wysokie. Firma Intel chce udoskonalić działanie multimedialnych bilboardów – w przyszłości mają one rozpoznawać płeć i wiek osoby stojącej przed ekranem, co pozwoli dostosować wyświetlaną ofertę do konkretnej osoby.

Ale to nie wszystko! Wbudowane kamery będą sprawdzać, czy osoba została przekonana do zakupu. System ten ma już od przyszłego roku być wprowadzany do amerykańskich sklepów. Czeka nas czas Wielkiego Brata, który ze wszystkich stron będzie obserwował nasze ruchy.

Autor: Paulina Paszko
Źródło: „Technology Review”


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry