Reader’s Digest zwiększa nakład miesięcznika

BIZNES, MEDIA, PRASA

Reader’s Digest, wydawca miesięcznika o tym samym tytule zwiększył jego nakład do sześciocyfrowego – 100 500 egz. (nr 03/2011). To efekt rosnącego zainteresowania magazynem.

W styczniu br. wydawnictwo przeprowadziło dwie kampanie promujące miesięcznik Reader’s Digest. Działania przełożyły się na wzrost zainteresowania magazynem, a co za tym idzie decyzję o zwiększeniu jego nakładu.

Magazyn Reader’s Digest jest obecny na polskim rynku od 1995 r. Blisko 95 % nakładu trafia bezpośrednio do osób, które zamówiły prenumeratę. W segmencie miesięczników magazyn ten ma największą prenumeratę w Polsce (dane ZKDP).

To naprawdę wielki sukces dla Reader’s Digestmówi Anna Esden-Tempska, redaktor naczelna miesięcznika Reader’s Digest. – Czytelnicy na całym świecie docenili zalety czasopisma, dlatego jest to najpopularniejszy miesięcznik świata. Cieszę się, że poszerza się grono naszych wiernych odbiorców w Polsce. Stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom czytelników. Zwiększająca się grupa prenumeratorów potwierdza rosnące zainteresowanie tematami poruszanymi na łamach miesięcznika. Z myślą o czytelnikach od nr 3/2011 do stałych rubryk jak zdrowie czy kuchnia dodaliśmy też cykl dotyczący motoryzacji. Tematy i niektóre artykuły z miesięcznika prezentowane są na naszym portalu www.digest.com.pl, który w nowej odsłonie wystartował w styczniu tego roku – można tu zamówić prenumeratę i zapoznać się z gamą produktów Wydawnictwa Reader’s Digest. Magazyn oprócz prenumeraty można nabyć też w sieci Empik i wybranych kioskach – dodaje.

Miesięcznik Reader’s Digest to czasopismo dla ludzi aktywnych i ciekawych świata. Inspiruje i doradza w wielu dziedzinach życia. Jest w nim wiele pasjonujących historii, interesujących informacji, ciekawostek i przegląd wydarzeń kulturalnych, w których warto uczestniczyć.

Magazyn Reader’s Digest w 2010 r. osiągnął średni nakład jednorazowy 94 998 egz.* ze średnią prenumeratą indywidualną 79 910 egz.**

*Średni nakład jednorazowy – dane ZKDP okres styczeń-listopad 2010

** Średnia Prenumerata wydawnicza indywidualna – dane ZKDP okres styczeń-listopad 2010

Źródło: Reader’s Digest


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry