Spółka easyCALL.pl wkrótce zadebiutuje na NewConnect.

BIZNES, MOBILE, TECHNOLOGIE

Firma easyCALL.pl S.A. działa w sektorze telekomunikacyjnym. Od 2006 roku oferuje nowoczesne i profesjonalne rozwiązania w dziedzinie połączeń internetowych i telefonicznych. Koncentruje się przede wszystkim na telefonii internetowej (VoIP – www.easyCALL.pl), ale także na telefonii stacjonarnej (www.ekotel.pl) oraz dostępie do Internetu.

Spółka easyCALL.pl S.A. zamierza w I kwartale 2011 roku zadebiutować na rynku NewConnect. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że środki pozyskane z debiutu przeznaczą na rozwój usług pakietowych (dostęp do internetu oraz telefonia komórkowa – jako operator wirtualny), rozpoczęcie prac badawczych nad usługami telewizji internetowej oraz konsolidację rynku m.in. poprzez akwizycje. Wszystkie te działania mają przełożyć się na dynamiczny wzrost liczby klientów.

Umocnienie naszej pozycji lidera w telefonii internetowej to jedno. Nasze plany sięgają jednak o wiele dalej. Pozyskane w drodze emisji akcji środki zamierzamy przeznaczyć również na wejście w nowe segmenty rynku. Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do Internetu. W obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny” – wyjaśnia Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl S.A.

Platforma easyCALL.pl to największa polska telefonia internetowa, charakteryzująca się unikalną multidostępnością. Oznacza to możliwość realizacji połączeń poprzez komputer, telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą, fax2mail, tradycyjną telefonię, videorozmowy oraz konferencje. Doceniło to już ponad 250 000 klientów, co czyni ją liderem innowacji.

Wszystkie usługi zawarte w platformie są niezbędne w funkcjonowaniu prężnych firm w XXI wieku. Z easyCALL.pl korzystają nie tylko firmy z sektora MSP, ale także największe banki i korporacje, m.in. BZ WBK, Wydawnictwo Naukowe PWN, Netsprint i wiele innych. Platforma zdobyła wyróżnienie miesięcznika „PC World” w kategorii najlepszy operator telefonii internetowej.

„Coraz więcej małych i średnich firm zaczyna doceniać możliwości telefonii internetowej w stosunku do ich ceny. W easyCALL.pl dostarczamy usługi najwyższej jakości na bardzo korzystnych warunkach finansowych. Cieszy nas, że doceniają to nasi klienci. Największą naszą chlubą jest to, że polecają nas innym” – mówi Prezes Zarządu Michał Jakubowski. „Jesteśmy przekonani, że wejście na rynek alternatywny warszawskiej GPW – NewConnect – pozwoli nam na dalsze budowanie zaufania naszych klientów. Bycie spółką publiczną zobowiązuje, a my te obowiązki z chęcią będziemy wypełniać” – dodaje Prezes Zarządu easyCall.pl S.A. Michał Jakubowski.

Dodatkowo dla osób posiadający telefon stacjonarny na liniach TP, easyCALL.pl oferuje usługę ekotel, czyli niższy abonament bez konieczności zmiany dotychczasowego numeru. Z oferty ekotel korzysta już ponad 4000 klientów. „Pragniemy rozwijać segment telefonii stacjonarnej – nadal wiele osób korzysta z telefonów tradycyjnych. ekotel to rozwiązanie tradycyjne, ale bardzo konkurencyjne dla gospodarstw domowych oraz małych i średnich firm” – podkreśla Prezes Zarządu Michał Jakubowski. Ponadto easyCALL.pl oferuje usługi outsourcingowe dla mniejszych operatorów, którzy są zainteresowani wdrożeniem w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej.

Źródło: easyCALL


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry