Nietypowa ‚panorama firm’ na Facebooku

AKTUALNOŚCI, INTERNET, SOCIAL MEDIA

Okazuje się, że nie ważne co robisz i jak bardzo „niemedialne” skojarzenia budzi Twój biznes, Facebook przyjmie Cię na swoje internetowe łono „small businessu”.Według ankiety zleconej przez Expressing Sympathy Advisory Council większość właścicieli domów pogrzebowych dociera do przyszłych klientów za pośrednictwem serwisów społecznościowych.

Photo: stock.xchng

Okazuje się, że w Stanach postępuje tak aż 64% respondentów. Z czego 44 proc. używa w tym celu Facebooka, 13 proc. serwisów Youtube i LinkedIn i tylko 3 proc. Twittera oraz Myspace.

„Coraz więcej osób związanych z przemysłem jest świadomych tego, jak wielką rolę pełni dziś internet i że warto budować swoją internetową markę. Kiedy tracisz kogoś bliskiego czujesz się słaby i zraniony, wtedy wielu ludzi zaczyna przeszukiwać internet, by znaleźć jak najlepszą dla siebie opcję. I teraz, wydaje się to bardzo logiczne, by szefowie domów pogrzebowych zaprezentowali swoją ofertę na internecie i pokazali, że służą pomocą.” – mówi Anthony Kaniuk, członek ESAC.

Tendencja ta powoli przenosi się również na grunt polski. Na Facebooku na chwilę obecną można znaleźć kilka polskich domów i zakładów pogrzebowych. Czy to zwykła reklama, czy już komercyjny absurd? Szukalibyście zakładu pogrzebowego na Facebooku?

Przygotowała: Anna Jankowska
Źródło: Allfacebook.com

  • koloryt

    Ty spamerze z Eniro.

  • zachary

    ja chyba jednak zostanę przy reklamowaniu się przez standardowa panorame firm i nie bede probowal szukac sil przez portale spolecznosciowe, poza tym z tego co orientuje, w moim miescie to nieduzo zakladow pogrzebowych ma strone internetowa, ale za to wszystkie maja wizytowki w panoramie firm i zadna… nie jest na facebooku…


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry