Misja zwiadowcza Marka Zuckerberga na Google+

AKTUALNOŚCI, INTERNET, SOCIAL MEDIA, ŚWIAT

Serwis Google+ w ciągu dwóch pierwszych tygodni istnienia zyskał 10 milionów użytkowników. Większość z nich to desant z Facebooka, a tych kilka zer zasiliła pokaźna armia pracowników konkurencji z Markiem Zuckerbergiem na czele. Jego ludzie stanowiący obecnie dość duży ułamek procenta nowych googlowiczów z pewnością nie poprowadzą rywala ku wiktorii, czyli przejęciu social networkowego rynku i 750 milionów użytkowników Facebooka.

Ponad 60 osób pracujących dla tego największego serwisu social networkowego prowadzi obecnie misję zwiadowczą na Google+. Allfacebook.com przedstawił długą listę pracowników (http://www.allfacebook.com/facebook-employees-flock-to-google-plus-2011-07) Facebooka posiadających konta na Google+. Znajdują się na niej ludzie ulepszający design, inżynierzy, dyrektorzy etc. Misja zwiadowcza? Z pewnością, pytanie tylko dlaczego tak pokaźnych rozmiarów.

Całkowita wyprowadzka internautów z Facebooka nie będzie rzeczą łatwą. Tym bardziej, że Google+ nie oferuje niczego nowego. Analitycy rynku wirtualnych mediów twierdzą, że cała idea nowego serwisu nie opiera się na innowacyjności i nie oferuje czegoś, czego „nie da nam” Facebook. Ambicją Google+ jest stworzenie centralnego punktu na social-networkowej mapie skupiającego wszystkich użytkowników konkurencyjnych serwisów.

Źródło: Allfacebook
Przygotowała: Anna Jankowska

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry