Do 84 tys. zł za 30 sekund reklamy – poznaj moc programów muzycznych

AKTUALNOŚCI, GWIAZDY, MEDIA, MUZYKA, POLSKA, ROZRYWKA, TELEWIZJA

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się dlaczego program „Jaka to melodia?” jest produkowany z tak dziwnie wielkim rozmachem? Zwykle to pytanie pociąga za sobą kolejne: kto ogląda ten program? Tym, którym powyższe kwestie spędzają sen z powiek śpieszymy donieść, że nie wiemy kto ogląda, ale przekrój społeczny musi być dość szeroki. To najbardziej dochodowy show polskiej telewizji 2011 roku.

Według danych Pan Media Western, w pierwszym półroczu 2011 roku największe zyski z reklam TVP odnotowała w czasie emitowania tego programu. Zarobiła aż 78 mln zł, karmiąc wiernych widzów Roberta Janowskiego liczbą 3,8 tys. spotów. Na drugim miejscu uplasował się „X Factor”, z wpływami z reklam na poziomie 58 mln zł, choć spotów było dużo mniej, bo tylko 833. Za to każda sekunda spotu była dużo droższa, 30 sekund kosztowało 84 tys. zł. Każda przerwa reklamowa przynosiła stacji TVN 471 tys zł. Wciąż dużo reklamodawców przyciągają takie programy stacji jak „Rozmowy w toku” (50 mln zysku w pierwszym półroczu 2011), „You Can Dance” (40 mln zł) i „Kuchenne Rewolucje” (30 mln zł).

Polsat na 30-sekundowej reklamie emitowanej podczas bliźniaczego show „Must be the Music” zarobił prawie 40 tys. zł, TVP2 podczas „Bitwy na głosy” – 25 tys. zł.

Źródło: wirtualnemedia.pl
Przygotowała: Anna Jankowska

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry