Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy

AKTUALNOŚCI, BIZNES, INTERNET, POLSKA

Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy skierowany głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System zarządzania nowym produktem powstał we współpracy ze spółką NetSprint.

Od początku września Nasza Klasa udostępnia reklamodawcom nowe usługi marketingowe. Pogłębione możliwości kierowania przekazów do odbiorców, kolejne przestrzenie do prezentacji kreacji (m.in. na platformie mobilnej), badania efektywności działań reklamowych – to niektóre z proponowanych rozwiązań. Zestaw powyższych narzędzi uzupełniają Grupy – darmowe strony służące do dialogu marki z konsumentem. Dotychczasową ofertę nk.pl wkrótce poszerzy nowy produkt, umożliwiający samodzielne uruchomienie i zarządzanie kampanią reklamową.

„Reklamy zarządzane przez Klientów mają formę boksów tekstowo-graficznych, które komponują się z szatą portalu, dzięki czemu nie sa inwazyjne. Reklamodawcy mogą decydować o poziomie ceny za kliknięcie, jaki są gotowi zapłacić – o emisji ich reklamy rozstrzygnie mechanizm aukcji. Cena minimalna w systemie to 10 groszy netto” – opisuje propozycję Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development w Naszej Klasie.

Samoobsługowe reklamy w NK będą systematycznie rozwijane. Jeszcze w tym roku zostanie wprowadzony moduł umożliwiający samodzielne zakładanie i zarządzanie kampanią reklamową nawet przy bardzo niskim budżecie. Rozwijane będą też mechanizmy targetowania i optymalizacji emisji reklam. Produkt znajduje się aktualnie w fazie betatestów – korzystają z niego wybrani partnerzy NK. Premiera dla wszystkich zainteresowanych, jeszcze w 2011 roku.

Źródło: NK

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry