Dobre wyniki VOLVO w Polsce w segmencie Premium

AKTUALNOŚCI, CIEKAWOSTKI, MOTORYZACJA, POLSKA, SAMOCHODY, WIADOMOŚCI

Dokładnie rok temu, Volvo po raz pierwszy w Polsce zajęło pozycję lidera segmentu premium*. Tegoroczne wyniki: 3849** sprzedanych aut i największa dynamika wzrostu (13,6 proc.) w segmencie to dowody, że Volvo nadal mocno trzyma się na prowadzeniu.

fot. Volvo XC60

Kiedy cały rynek motoryzacyjny maleje o 6 proc, segment Premium rośnie nieco ponad 3 proc., a Volvo odnotowuje coraz lepsze rezultaty. Pierwsze miejsce wśród samochodów Premium i prawie 2 proc. udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce, marka zawdzięcza udanym premierom zeszłego roku, modelom Volvo S60/V60 oraz niesłabnącemu zainteresowaniu SUV’em XC60.

Ostatnie wyniki pokazują, że nasza pozycja lidera nie jest przypadkowa. Ciężko na ten sukces pracowaliśmy. Najnowsze modele Volvo podobają się polskim klientom, doceniają je nie tylko za innowacyjne systemy bezpieczeństwa, ale również za ciekawy design i dobre właściwości jezdne. Kolejny kwartał na pierwszym miejscu, to dla nas informacja, że idziemy w dobrym kierunku. – podsumowuje Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.

Ostatnie inwestycje Volvo w Małopolsce (otwarcie nowego salonu Wadowscy w Gaju) pokazują również, że pierwsze miejsce Volvo w segmencie Premium to cel długoterminowy.

*Audi, BMW, Mercedes, Volvo

**Dane CEPik

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry