Polacy nie gęsi, przez internet kupują

AKTUALNOŚCI, INTERNET, POLSKA, STRONY WWW

Tylko dlaczego wszystko co popadnie – pyta „Dziennik Gazeta Prawna”. Jak się bowiem okazuje, jesteśmy Internetem absolutnie zafascynowani i dajemy się zwieść każdej wirtualnej reklamie oraz zmyślnemu i nie zawsze etycznemu językowi PR-u.

stock.xchng

Jak wynika z raportu Digital Life 2011, niemal połowa Polaków szukając informacji na temat określonych produktów bądź usług, robi to na internetowych forach, wierząc w komentarze całkowicie obcych osób. Ponadto, uważamy, iż media społecznościowe, to idealna płaszczyzna do wymiany informacji na temat zakupów w Internecie.

Niestety, wielu z potencjalnych klientów szybko daje się zwieść pozorom marketingu szeptanego, ponieważ nie potrafi odróżnić go od autentycznych komentarzy internautów. Eksperci jednak twierdzą, że niedługo Polacy zaczną się buntować i zaufanie do tego, co czytamy i oglądamy w Internecie znacznie osłabnie.

‘Cyberśmietnisko’, jakie tworzą nieprofesjonalni i żerujący na niewiedzy klientów PRowcy, ma szansę się zatem niedługo zakończyć.

Olga Pisklewicz

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry