TVP żąda przeprosin od wydawcy „Faktu”

AKTUALNOŚCI, MEDIA, POLSKA, TELEWIZJA

Telewizja Polska skierowała do Zarządu spółki Ringer Axel Springer Polska, wydawcy dziennika „Fakt”, wezwanie do usunięcia skutków naruszenia jej dóbr osobistych spowodowanego opublikowaniem 16 listopada br. artykułu „Zobacz na co płacisz abonament”.

Telewizja Polska domaga się publicznych przeprosin za rozpowszechnianie nieprawdziwych, godzących w jej dobre imię informacji m.in. o wysokości wydatków na wynagrodzenia dla pracowników i twórców audycji i źródle ich finansowania z abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Żądanie przeprosin dotyczy również nieprawdziwych informacji, iż TVP finansowała z abonamentu budowę swojej nowej siedziby oraz że wykorzystuje wpływy abonamentowe na utrzymanie administracji.

Przeprosiny powinny zostać opublikowane na 1 stronie dziennika „Fakt” w terminie siedmiu dni.

Wydawca „Faktu” został również wezwany do wpłaty na cel społeczny 200.000 złotych.

TVP zastrzega, iż brak spełnienia żądań określonych w wezwaniu spowoduje konieczność wystąpienia na drogę postępowania sądowego.

Źródło: TVP

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry