Bardzo dobre wyniki oglądalności serialu „Galeria” w TVP1

AKTUALNOŚCI, MEDIA, TELEWIZJA

3,2 mln widzów. Taki wynik oglądalności w zeszłym tygodniu osiągnął nowy serial telewizji polskiej pod tytułem „Galeria”.Dzięki temu stał się jedną z najlepiej oglądanych debiutujących telenowel. Pojawiając się na ekranach 30 stycznia 2012 roku, zastąpiła ona serial „Plebania”.


Na przykład TVN-owskie seriale „Julia”, „Majka” czy „Linia życia” i „Dlaczego ja” w Polsacie oglądało zazwyczaj więcej niż 2 mln, ale to i tak nie dało możliwości zrównania się z „Galerią” Jedynki.

Nowy serial ma też największy udział w grupie 4+ – 23, 8 proc. Prawdziwymi konkurentami dla niego mogą chyba być tylko „Majka” z 21,4 proc., „Prosto w serce” z 18,5 proc. oraz „Linia życia” (15,7 proc.) i „Julia” (15,6 proc.).

W wyświetlaniu nowej telenoweli można znaleźć kolejne plusy: dzięki „Galerii” wrosła oglądalność pasma, serial poprawił profil widza – udział młodszej widowni, grupy z wyższym wykształceniem oraz osób z dużych miast widocznie wzrósł.

Uwagę widzów przyciągnęła historia trzech rodzin: bogatych Woydattów, Kossowskich ze swoimi problemami oraz spokojnych Dworzaków. Ich losy przeplatają się w galerii, z którą każdy z głównych bohaterów ma jakiś związek. Na przykład Karolina (Magda Tuczeniewicz) po studiach w Mediolanie wraca do Polski, gdzie w centrum handlowym chce założyć swój sklep z autorską biżuterią.

Jednak nic jej się nie udaje: traci wszystkie oszczędności i dlatego musi zacząć pracować w galerii. W tej, w której odbywa się cała akcja. Centrum handlowe tak naprawdę pokazuje rzeczywistość, w której żyją Polacy, chociaż serial jest adaptacją włoskiego serialu „Centro Vetrine” realizowanego od 2001 roku.

Iryna Kukharuk

Źródło: ATM,TVP,Orange

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry