TNS OBOP oraz Nasza Klasa podejmują wyłączną współpracę w zakresie badań

AKTUALNOŚCI, INTERNET, POLSKA, SOCIAL MEDIA

Połączenie sił obu firm ma zagwarantować niespotykaną dotąd skalę korzyści dla klientów. Największe atuty badawcze Naszej Klasy – prawie 12-milionowy, dokładnie opisany operat oraz wiedza na temat rozwiązań online spotykają się z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu badań konsumenckich, ich zastosowaniu w biznesie, a także rozbudowanym portfolio narzędzi badawczych TNS OBOP.

Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej CONNECT, bazującej na e-społeczności. W konstrukcji oferty szczególny nacisk kładziony jest na dostęp do wąskich grup celowych, jak np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych, czy też klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.

„Pomimo olbrzymiego zainteresowania badaniami z wykorzystaniem Internetu, branża badawcza nie wypracowała dotychczas jednolitych standardów w tej dziedzinie, które zwiększyłyby komfort klientów decydujących się na wykorzystanie tego kanału zdobywania informacji o konsumentach. W związku z tym przyjęliśmy strategię bycia nie pierwszym, ale najlepiej przygotowanym graczem na tym rynku.” – powiedział Andrzej Olszewski, prezes zarządu TNS OBOP.

„Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK. Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach” – powiedział Dominik Czarnota, prezes zarządu Naszej Klasy.

Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br., współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze CONNECT do swojej oferty.

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry