Nowa kooperacja Naszej Klasy z PKT

AKTUALNOŚCI, BIZNES, POLSKA

Spółka pkt.pl podpisała umowę o współpracy z serwisem społecznościowym nk.pl. Dzięki porozumieniu pkt.pl poszerzy ofertę usług promocyjno-reklamowych dla klientów z sektora MŚP, a nk.pl dotrze ze swoją ofertą do nowych branż. Nk.pl to kolejny duży partner pkt.pl w zakresie komunikacji w social media.

„Działania social media odgrywają coraz większą rolę w komunikacji firm z klientami. Dlatego cieszymy się, że będziemy mogli połączyć potencjał dwóch czołowych polskich firm internetowych. Dzięki współpracy pkt.pl z Naszą Klasą , nasza oferta zostanie wzbogacona o nowe, innowacyjne produkty promocyjne. Serwis NK umożliwia bowiem dostęp do rozwiązań z zakresu reklamy i promocji społecznościowej, odpowiadających potrzebom dynamicznie rozwijającego się sektora MŚP” – mówi Edwin Zasada, Kierownik Sekcji Stron Internetowych i Social Media.

Dzięki współpracy oferta pkt.pl w zakresie komunikacji social media zostanie rozszerzona m.in. o tworzenie mechanizmu grup na nk.pl. Jest to narzędzie społecznościowe, które umożliwia komunikowanie się marek i produktów z konsumentami. Wykorzystywane są do tego takie narzędzia, jak: video, grafika, a także możliwość osadzania treści zewnętrznych. Dodatkowo, w ramach portalu nk.pl, specjaliści pkt.pl będą prowadzili kampanie reklamowe i promocyjne, z wykorzystaniem pozostałych, dostępnych na portalu narzędzi.

„Współpraca z pkt.pl jest kolejnym krokiem na drodze rozszerzania kooperacji z naszymi partnerami biznesowymi. Dzięki niej zyskają przede wszystkim nasi obecni i przyszli klienci. Umożliwimy im jeszcze efektywniejsze korzystanie z potencjału serwisu. Poprzez współpracę z pkt.pl, z produktów NK będzie można korzystać za pośrednictwem nowych zastępów przedstawicieli handlowych. Dzięki temu przedsiębiorcy prowadzący dowolnej wielkości biznes będą mogli skorzystać z dostępu do milionów Użytkowników NK. Co więcej, działania marketingowe będą mogli zlecić specjalistom, a zyskają cenny czas na prowadzenie biznesu.” – powiedział Michał Kowalczyk , Head of Business Development Department.

Umowa z nk.pl umożliwi firmom obsługiwanym przez pkt.pl skuteczne dotarcie do grupy prawie 12 milionów potencjalnych klientów. Spółka dotychczas realizowała społecznościowe kampanie promocyjne głównie w obrębie serwisu Facebook. Współpraca pozwoli więc przedsiębiorcom z sektora MŚP na optymalizację oraz zwiększenie zasięgu i skuteczności działań social media.

Źródło: NK

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry