Zdrowa dieta na wiosnę

AKTUALNOŚCI, POLSKA, STYL ŻYCIA, ŚWIAT, ZDROWIE I URODA

Dieta DASH(dietary approaches to stop hypertension), która została opracowana przez amerykańskich naukowców, to świetny sposób, by nie tylko osiągnąć wymarzoną wagę, nie niszcząc przy tym naszego organizmu, ale też by pozostać zdrowym. DASH jest szczególnie polecana osobom posiadającym problemy z nadciśnieniem, jednakże nie ma żadnych przeciwwskazań, by osoba zdrowa także z niej korzystała.

stock.xchng


Dieta zapewnia spożycie 2000kcal dziennie, składa się z trzech posiłków i czterech przekąsek. Stosując te dietę, jemy tylko produkty zbożowe, przetwory mleczne oraz owoce i warzywa. Jej głównym celem jest zmniejszenie przyjmowanego sodu wraz z pokarmem, który źle wpływa na ciśnienie tętnicze, dlatego musimy zrezygnować z takich produktów jak: czerwone mięso, białe pieczywo, sól i wysoko przetworzone potrawy. Zamiast kawy powinniśmy pić 1,5 litra płynów, najlepiej niskosodową wodę mineralną lub zieloną herbatę. Dieta nie odmawia jednak przyjemności – na osłodę możemy jeść czekoladę i miód.

Aleksandra Kurzyńska

Źródło: polki.pl

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry