Najlepsze studenckie pomysły na biznes nagrodzone

AKTUALNOŚCI, BIZNES, POLSKA

Zespoły DailySMS – studentów Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej oraz Qpony.pl – studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, wygrały w konkursie House of Walkers Project, skierowanym do osób z pasją i pomysłem na własną firmę.

stock.xchng


House of Walkers Project to ogólnopolski konkurs skierowany do osób, które mają pomysł na własny biznes. Wzięły w nim udział 143 zespoły. Zwycięskie projekty otrzymają inwestycje w wysokości 100 tys. zł. Poza tym ich autorzy dostaną biznesowe wsparcie, czyli m.in. pomoc prawną, a także zaplecze administracyjne, co umożliwi im to dynamiczny start na rynku.

Jak informuje Uniwersytet Warszawski, w konkursie zwyciężyły dwa projekty: DailySMS – zgłoszony przez zespół studentów z Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej oraz Qpony.pl, którego autorami są studenci Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

W zespole DailySMS znaleźli się: Filip Samczuk – student prawa UW; Rafał Tuziak – student finansów i rachunkowości SGH oraz filozofii UW; Piotr Winter – student bezpieczeństwa narodowego Akademii Obrony Narodowej oraz socjologii UW; Norbert Przybyła – student dziennikarstwa UW.

„DailySMS to projekt skierowany do mikro- i małych przedsiębiorstw, który umożliwia skoordynowane i masowe wysyłanie wiadomości tekstowych. Według autorów pomysłu DailySMS pozwala zwiększać przychody restauracji, klubów, salonów urody i innych małych firm, dzięki zastosowaniu marketingu mobilnego i lokalnego. Firma, która używa programu, może np. automatycznie wysyłać przypomnienia SMS do swoich klientów o promocji lub spotkaniu. Efektem jest usprawniona komunikacja z klientami m.in. dzięki możliwości ciągłej analizy ich potrzeb” – czytamy na stronie internetowej konkursu.

Zespół Qpony.pl tworzą: Tomasz Jabłoński – student prawa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Krzysztof Łuczak – student ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Jak czytamy na stronie internetowej konkursu, Qpony.pl to złożony produkt pozwalający przedsiębiorcom na samodzielne i nowoczesne prowadzenie swoich kampanii promocyjnych w czasie rzeczywistym. Odbiorca może skorzystać ze zniżki zaoferowanej przez reklamodawcę za pomocą katalogu reklamowego, strony internetowej, kodu promocyjnego, SMS kodu lub aplikacji mobilnej Qpony.pl, na której za pomocą geolokalizacji oraz możliwości personalizacji znajdzie zniżki, które w danej chwili go interesują.

Celem konkursu House of Walkers Project jest inspirowanie i wspieranie osób z pasją i pomysłem, które stawiają pierwsze kroki w biznesie. Aby wziąć udział w konkursie, należało przygotować krótki klip, opowiadający o pomyśle na biznes i zamieścić go na stronie internetowej projektu.

Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie: http://aipseedcapital.pl/houseofwalkersproject/

źródło: www.naukawpolsce.pap.pl

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry