Nadchodzą zmiany w usługach Poczty Polskiej

INTERNET, STRONY WWW

Poczta Polska z impetem wchodzi w XXI wiek, zapowiadając gwałtowne zmiany w swojej dotychczasowej organizacji. Za ich przeprowadzenie odpowiada od ubiegłego roku Jerzy Jóźwiak, który planuje przywrócić grupę klientów powyżej 25 roku życia. Obecnie owa grupa społeczna odwiedza pocztę wyłącznie wtedy, gdy odbiera paczki zamówione przez Internet, założeniem Jóźwiaka jest wprowadzenie takich zmian w działaniu poczty, które przyciągną młodych ludzi.

Photo: Robert Kneschke/fotolia

Specjalnie dla konsumentów zostaną utworzone konta bankowe, umożliwiające płatność za przesyłki zamówione w sieci. Dodatkowo planuje się wprowadzenie 24-godzinnych stref, dzięki którym klienci będą mogli odebrać swoje przesyłki o dowolnej porze dnia i nocy.

Poczta pracuje równocześnie nad innym projektem- operator powołał właśnie do usług specjalną spółkę, która pozwoli na wysłanie listu bądź kartki pocztowej korzystając z sieci lub smartphona. Zaś by sprawniej wykonywać swoje obowiązki, listonosze zostaną wyposażeni w telefony komórkowe i laptopy. Jak widać szykuje się wiele diametralnych zmian, na których realizację będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.

Jóźwiak przewiduje okres 5 lat na przeprowadzenie restrukturyzacji Poczty Polskiej- jak to się będzie rysować w rzeczywistości? Zobaczymy.

Źródło: Poczta Polska

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry