Skargi i niezadowolenie użytkowników Facebooka?

AKTUALNOŚCI, INTERNET, SOCIAL MEDIA, ŚWIAT

Sukcesem każdej firmy są zadowoleni i wierni klienci. Inwestowanie w satysfakcję klientów wydaje się być jednym z podstawowych elementów budowania wartości firmy. W związku z tą ideologią w każdej instytucji przeprowadza się badania wśród klientów, by dzięki ich informacjom zwrotnym skonstruować i wdrożyć nowy plan podnoszenia satysfakcji.

Najnowsza publikacja Wskaźnika Satysfakcji Konsumenckiej wykazała, że Amerykanie są znacznie bardziej zadowoleni z Google niż z portalu społecznościowego Facebook. Wszechobecny portal robiący dotychczas furorę wśród użytkowników spadł w rankingach względem ubiegłego roku aż o 7 procent. Internauci skarżą się na politykę prywatności, przesyt aplikacji, a nawet zmianami wizualizacyjnymi Facebooka.

Źródło: SDP
Joanna Kukowska

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry