Jedna marka na rynku, czyli zmiany w Bre Banku

BANKI, BIZNES

BRE zatwierdził nową strategię spółki na lata 2012-2016. Z punktu widzenia banku, jej głównym celem jest przekształcenie organizacji w jeden organizm, czego wyrazem będzie kontynuowanie działalności pod wspólną marką mBanku. W konsekwencji najcenniejszy i najbardziej rozpoznawalny brand w Grupie BRE – zarezerwowany dotąd dla bankowości elektronicznej – zastąpi docelowo pozostałe marki Grupy (BRE Bank, MultiBank).

– Chcemy jeszcze bardziej skoncentrować się na obsłudze klientów, co w bankowości stało się głównym źródłem przewagi konkurencyjnej – zapowiada Cezary Stypułkowski. – Po przyjęciu wspólnej marki stworzymy sieć uniwersalnych oddziałów, zapewniających efektywną obsługę wszystkim klientom – od indywidualnych aż po duże firmy – dodaje. Zdaniem Stypułowskiego, unifikacja marki spowoduje także szereg pozytywnych zmian wewnątrz organizacji.

Wśród głównych celów finansowych nowej strategii BRE znajduje się m.in. poprawa struktury bilansu w oparciu o zwiększenie udziału finansowania działalności z depozytów klientów. Cele biznesowe to przede wszystkim wzmocnienie pozycji Grupy w sektorze średnich i dużych firm, a w bankowości detalicznej utrzymanie statusu lidera w obszarze innowacyjnych technologii oraz jakości obsługi klientów.

źródło: BRE

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry