Banki spółdzielcze szukają klientów w dużych miastach

AKTUALNOŚCI, BANKI, BIZNES, GOSPODARKA, POLSKA

Banki spółdzielcze usiłują zerwać z wizerunkiem instytucji tylko dla klientów z małych miasteczek i rolników, która zwykle reklamuje się tylko na dożynkach. Konkurują jakością obsługi, inwestują w nowoczesną bankowość elektroniczną i aktywnie udzielają się na portalach społecznościowych.

sxc

Banki spółdzielcze działają na mniejszą skalę, konkurują jakością obsługi i dobrze znają potrzeby lokalnych społeczności – to ich niewątpliwy atut. Jednocześnie próbują otwierać się na nowych klientów i iść z duchem czasu. Wdrażają bankowość mobilną, która nie jest jeszcze standardem w bankach komercyjnych. Także i same produkty dostępne w bankach spółdzielczych są bardzo zbliżone do tych oferowanych przez instytucje o profilu uniwersalnym – mówi Wojciech Boczoń, analityk Bankier.pl

– Bankom komercyjnym rośnie poważny konkurent. Dziś ta teza może wydawać się naciągana, ale już wkrótce sytuacja może ulec zmianie – dodaje analityk.

źródło: bankier.pl

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry