Możliwość komentowania Fundacja Marii Wałęsy Celebrity Nation została wyłączona 51

Fundacja Marii Wałęsy Celebrity Nation

AKTUALNOŚCI, POLSKA, STYL ŻYCIA

W 2009 roku Maria Wiktoria Wałęsa, córka prezydenta Lecha Wałęsy, wywołała burzę sprzeciwu kiedy na obchody 20-lecia wolnych wyborów w Polsce założyła bluzkę z napisem „Celebrity Nation”. Ubiór uznano za dyskotekowy, a jego założenie za brak szacunku.

sxc


Okazuje się jednak, że ubranie bluzki z takim napisem miało swój cel. Już wtedy Maria Wałęsa promowała swoją fundację o tej samej nazwie – „Celebrity Nation”.

Już od samego początku powstanie fundacji budziło pewne kontrowersje. Krytycznie przyjęto huczną imprezę inauguracyjną, która reklamowana była nawet w telewizji śniadaniowej. Twarzą fundacji Marii Wałęsy, tytułową Celebrity, została Edyta Herbuś. Panie poznały się na planie show „Taniec z gwiazdami”.

Olbrzymi sprzeciw stanowi także statusowy cel fundacji. Zawiera on informacje o tym, że Celebrity Nation głównie ma wspomagać inne organizacje pozarządowe, które mają problem z przebiciem się na rynku. Ni mniej ni więcej fundacja ma wspierać… inne fundacje.

Tymczasem strona internetowa fundacji wygląda bardzo ubogo. Poza informacjami o samej fundacji, partnerach (na razie tylko Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich) i jednym wpisie datowanym na maj, na stronie nie ma nic. Większość zakładek zawiera tylko krótką informację, że dane pojawią się wkrótce.

Natalia Klimczuk

źródło: fakt/wprost

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry