Poczuj się jak James Bond w interaktywnej grze Heinekena

AKTUALNOŚCI, INTERNET, POLSKA, SOCIAL MEDIA, STRONY WWW, ŚWIAT

Daniel Craig króluje od wielu tygodni na ekranach kin całego świata jako James Bond agent 007 w najnowszej produkcji pt. „Skyfall”. Widzowie, głównie męska część widowni, z pasją śledzi jego kolejne przygody. Specjalnie dla nich Heineken przygotował interaktywną grę internetową.

fot. crack the case / heineken

Teraz każda osoba z dostępem do Internetu może poczuć się przynajmniej częściowo jak agent Jej Królewskiej Mości. Mowa o produkcji pod tytułem „Crack the case” tj. „rozwiąż zagadkę”. Obejrzyjcie na początek zwiastun gry.

Aby móc rozpocząć przygodę na miarę Jamesa Bonda będzie Wam potrzebne konto na Facebooku lub w portalu Heineken’a. Podstawowe zasady gry można opisać w kilku zdaniach. W pociągu przemierzającym zaśnieżone pasmo górskie czeka na Ciebie walizka. Czy będziesz potrafił ją otworzyć? Pomoże Ci w tym seksowna dziewczyna Jamesa Bonda o imieniu Severine. Będąc w pociągu otrzymasz do wykonania dwie misje. Poruszając kursorem myszki po ekranie, musisz znaleźć ukrytą walizkę Jamesa Bonda. Jak już ją znajdziesz wystarczy, że na nią klikniesz.

Po wykonaniu misji będziesz mieć możliwość opublikowania na swojej Facebookowej tablicy filmu w którym to Ty będziesz głównym bohaterem.

Gra jest częścią kampanii reklamowej Heinekena jednego z głównych sponsorów filmy Skyfall. To dla tego piwa James Bond porzucił kultowe Martini 🙂

[artykuł sponsorowany przez Heineken]

Powiązane wpisy

  • Edek

    A ja tam wole Wode mineralna 😉 ale kampania fajna


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry