Święta za pasem – zaplanuj podróż już teraz

AKTUALNOŚCI, PODRÓŻE, POLSKA, STYL ŻYCIA

Pasażerowie, którzy na Wielkanoc wybiorą podróż pociągiem, już teraz powinni zaplanować swój wyjazd. Każdy, kto zdecyduje się na zakup biletu z odpowiednim wyprzedzeniem, otrzyma rabat do 10%. W czasie świątecznego szczytu przewozowego PKP Intercity uruchomi dodatkowe pociągi, a na dworcach pojawi się dodatkowa informacja dla podróżnych.

stock.xchng

stock.xchng


Po pierwsze – taniej
Najbliższe dni to już ostatnie chwile dla tych, którzy chcą skorzystać z oferty „Wcześniej” i taniej pojechać na święta. Aby otrzymać rabat wynoszący do 10%, należy kupić bilet najpóźniej na 7 dni przed podróżą. W ofercie nie ma ograniczeń, co do liczby sprzedanych biletów, tras czy kategorii pociągów. Promocyjne bilety są dostępne w tradycyjnych kasach, przez Internet (system strona www.intercity.pl) i telefon komórkowy (system Bilkom) oraz w 140 biletomatach w całej Polsce. Przy zakupie biletu z odpowiednim wyprzedzeniem, zniżka będzie uwzględniona automatycznie.

Po drugie – wygodniej

Wcześniejszy zakup biletu w PKP Intercity, to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale i wygoda. Bilety kupowane wcześniej pozwolą przewoźnikowi efektywnie zaplanować zestawienia wagonowe w pociągach. Te pociągi, które będą cieszyły się największym zainteresowaniem zostaną wzmocnione o dodatkowe wagony.

Co więcej, aby nabyć bilet nie trzeba wychodzić z domu – transakcji można dokonać przez Internet, a bilet nie musi być wydrukowany. Elektroniczny bilet wystarczy zapisać w telefonie lub laptopie, a konduktor podczas kontroli zeskanuje kod z ekranu.

Jeśli pasażer zaplanuje podróż odpowiednio wcześnie, otrzyma najbardziej komfortową i atrakcyjną cenowo propozycję. Przewoźnik również na tym zyska, ponieważ monitorując frekwencję, może efektywnie planować zestawienia pociągów – powiedziała Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity S.A.

Po trzecie – więcej pociągów i informacji
W okresie świątecznych wyjazdów PKP Intercity S.A. uruchomi 8 dodatkowych pociągów.

Kampanie informacyjne wpisały się na stałe w harmonogram działań spółki. Tym razem świąteczna akcja potrwa od 27 marca do 2 kwietnia na 19 dworcach w całej Polsce. W dodatkowych punktach informacyjnych na pasażerów czekać będą mobilni informatorzy, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron, kupić bilet w biletomacie czy odnaleźć połączenie w obowiązującym rozkładzie jazdy – dodała Szopowska.

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry