Next-genowa technologia Activision i realne twarze w grze

AKTUALNOŚCI, CIEKAWOSTKI, ŚWIAT, TECHNOLOGIE

Tegoroczne Game Developers Conference przyniosło wiele niespodzianek. Nowinki od prezesów największych wytwórni rozrywki przyćmiewały jedna drugą. Największe zaskoczenie sprawiło jednak studio Activision. Ich technika grafiki next-gen wprowadziła niezłe zamieszanie, a trzeba zauważyć, ż prace nad jej ulepszaniem nadal trwają.

Wspominana technika odpowiada za rendering twarzy w czasie rzeczywistym. Prezentacja wyświetlona na GDC opierała się na pracy karty graficznej  GeForce GTX 680 przy 180 klatkach na sekundę. Podobno wyświetlono ją na dwuletnim laptopie, co zapewne mogło przyczynić się do obniżenia jakości grafiki. Techniczne utrudnienia nie były zbyt dużą przeszkodą, bo silnik przyjęto z entuzjazmem.

activision

Fotorealizmem zasłynął najpierw „Heavy Rain” od Quantic Dream, a potem Team Bondi z „L.A Noir”. W każdej z tych produkcji gracz musiał odczytać intencje postaci. Uśmiech, czy grymas niepokoju w znacznym stopniu wpływał na dla dalszą interakcję. Jorge Jimenez, dyrektor Activision pracuje aby dołączyć do tej dwójki. Według jego słów, nadal trzeba dopracować zęby, włosy i brwi. Po zakończeniu prac nad tymi elementami twarzy granice pomiędzy światem wirtualnym, a rzeczywistością zostaną zatarte.

Autor: Ewa Grześkow

Źródło: http://www.examiner.com/article/activision-unveils-next-gen-graphics-to-developers-and-it-looks-exciting http://www.miastogier.pl/wiadomosc,22568.html

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry