„0x10c” podbije świat jak „Minecraft”?

AKTUALNOŚCI, GRY, ROZRYWKA

„Minecraft” udowodnił, że aby gra odniosła sukces, nie musi posiadać skomplikowanej fabuły. Jak widać po przykładzie tworu ekipy z Mojang, nie musi być nawet ładna. Grafika ważna rzecz, ale to chyba wyjątek potwierdzający regułę. Kwadratowy i kanciasty świat oczarował graczy na tyle, że do dzisiaj sprzedało się już ponad 10 milionów egzemplarzy na blaszaki. Po wielkim sukcesie Markus Persson mógłby załatwić sobie długi urlop, ale zamiast tego zapowiedział kolejny hit pod tajemniczym tytułem „0x10c”.

0x10c-logo

Jak na razie na słowach się skończyło. Od tamtego czasu minął rok, a prace nad grą nie posunęły się do przodu nawet o krok. Notch natomiast skarży się na blokadę twórczości, która ów przestój spowodowała. Aby zlikwidować problem zatrudnił nowego programistę oraz powiadomił wydawcę, który trzyma rękę na pulsie. Posunięcie chyba przyniosło skutek, bo powstały dwie wersje prototypu, niestety żadna nie satysfakcjonuje. Rozważania czy nadać nowemu projektowi konkretną fabułę (oprócz ujawnionego wstępu) nadal trwają. Sporo tutaj niewiadomych. O nadchodzącym produkcie od Mojang coś jednak wiadomo. Nie pojawi się API do modowania, ale ingerencja będzie możliwa dla programistów DCPU.

Autor: Ewa Grześkow

Źródło: http://www.conowego.pl/aktualnosci/autor-minecrafta-przezywa-kryzys-tworczy-9071/ http://0x10cportal.pl/

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry