Wystartował nowy mBank

AKTUALNOŚCI, BANKI, BIZNES, INTERNET, STRONY WWW

Dziś rano wystartował nowy zbudowany od podstaw serwis transakcyjny mBanku. Wraz z nim, bank zyskał również odmieniony wizerunek – zaprojektowane od nowa logo, które jeszcze w tym roku zastąpi pozostałe marki w Grupie BRE. mBank udostępnia też nową Ofertę Premium dla zamożnych klientów oraz ofertę „na start”.
podstawowy
Zapowiadane od miesięcy zmiany w Grupie BRE rozpoczynają się w bankowości detalicznej. Nowe logo mBanku, które jest już widoczne na stronach (m.in. informacyjnych mBank.pl), ma podkreślić uruchomienie premierowego serwisu transakcyjnego, do tej pory określanego mianem „projektu nowego mBanku”. Większa oferta – łączącą dotychczasowe elementy z nowymi – jest z kolei zwiastunem procesu łączenia marek BRE Banku pod wspólną nazwą mBank, która zastąpi dzisiejsze: mBank, MultiBank i BRE Bank.

Strona informacyjna, dostępna pod adresem mBank.pl, jest głównym nośnikiem komunikacji nowej marki. Znajdują się tam również niezbędne informacje na temat zmian. Za projekt i wykonanie serwisu odpowiedzialne są firmy Artegence i Intercon Systems.

Nowy serwis transakcyjny (czyli „nowy mBank”) został zbudowany od podstaw przez 200-osobowy zespół banku we współpracy z takimi partnerami, jak: Accenture, Artegence i Meniga. Dzięki niemu dotychczas oferowane produkty i usługi będą obsługiwane łatwiej, w bardziej przyjazny dla użytkownika sposób, co jest zasługą m.in. designu. Interfejs nowego mBanku w najmniejszym stopniu nie przypomina bowiem serwisu w dotychczasowym kształcie.

źródło: mbank

Powiązane wpisy

  • Piotr Kubic

    Serwis, w którym mnóstwo rzeczy na razie nie działa, a serwis transakcyjny nie wykorzystuje bezpiecznego połączenia SSL. Główna strona i podstrony przypominają galerię zdjęć, pośród których trudno się doczytać tytułów i linków. Wyszukiwarka nie działa jak na razie w ogóle. Brak funkcji z poprzedniej strony takich jak np. wyświetlanie wykresów notowań funduszy inwestycyjnych. Błędy w ładowaniu strony, komunikaty o braku skryptów, lub cała strona wypełniona nieczytelnymi szlaczkami – tak witał mBank klientów dzisiaj.

    Serwis powierzchownie rzeczywiście się zmienił. Ja jestem jednak szczęśliwy, że mogę się logować do starej wersji serwisu traksakcyjnego. Jest przejrzysta, i szybka w funkcjonowaniu. Nie tęsknię za nową widząc to, w jak powolny sposób działa nowa strona 🙁


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry