Facebook wprowadza zmiany

AKTUALNOŚCI, INTERNET, POLSKA, SOCIAL MEDIA, STRONY WWW, ŚWIAT

Użytkownicy portalu Facebook zostali powiadomieni o zmianach w regulaminie, dotyczących tego, jak Facebook wykorzystuje nasze dane osobowe, zdjęcie profilowe i podawane przez nas informacje na osi czasu w połączeniu z reklamami i aplikacjami. Facebook skrupulatnie wyjaśnia, dlaczego takie, a nie inne sponsorowane reklamy pojawiają się, gdy przeglądamy treści udostępniane przez znajomych, jak zostają do nas dopasowywane propozycje stron, jak działają wtyczki i aplikacje.

facebook_HomePage

Spore kontrowersje i sprzeciwy użytkowników na Facebook Site Governance wywołuje możliwość wykorzystywania naszych zdjęć i danych w reklamach, jednak tym razem nie ma możliwości głosowania za wprowadzanymi zmianami. Jeśli chodzi o aplikacje konkursowe – mają one być zastąpione formą o wiele prostszą, mianowicie organizowaniem konkursów przez strony na ich fanpage’ach. Użytkownicy są świadomi tego, że ta likwidacja nie wprowadza niczego nowego, ponieważ konkursy opierające się na udostępnianiu, polubieniu, komentowaniu treści działały prężnie cały czas. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://www.facebook.com/fbsitegovernance.

Katarzyna Kupczyk

źródło: Facebook

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry