50 twarzy Greya

KappAhl wzoruje się na „50 twarzach Greya”

AKTUALNOŚCI, KONWERGENCJA, MEDIA, POLSKA

Mimo głośnej i mocnej krytyki, jaka roztacza się ciągle wokół powieści erotycznej „50 twarzy Greya” i kolejnych dwóch tomów, wcale nie słabnie jej popularność, a wręcz przeciwnie. Oprócz zapowiedzianej ekranizacji pierwszej części trylogii E. L. James, marka KappAhl postanowiła zainspirować się tymi książkami i wprowadzić do swoich sklepów specjalną kolekcję bielizny.

50 twarzy Greya

KappAhl to nie pierwsza firma, jaka nawiązała współpracę z pisarką E. L. James – latem tego roku bestsellerem inspirowała się firma bieliźniarska BlueBella. Premiera bielizny KappAhl odbyła się 6 listopada – przeciwnicy erotycznej trylogii mogą tylko kontynuować krytyczne dyskusje, ale z pewnością oddane fanki „50 twarzy Greya” nie omieszkają zajrzeć do markowych sklepów.
Katarzyna Kupczyk, lubimyczytac.pl

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry