Social Media Day we Wrocławiu

AKTUALNOŚCI, INTERNET, POLSKA, SOCIAL MEDIA, STRONY WWW

Już 28 listopada odbędzie się najnowsza edycja Social Media Day w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu. Organizatorami są agencja PR Publicon oraz stowarzyszenie OpenGOV.pl. Na całym świecie Social Media Day obchodzony jest 30 czerwca, jednak całoroczny cykl konferencji będzie już 11. edycją tego wydarzenia.

Photo: Robert Kneschke/fotolia

Photo: Robert Kneschke/fotolia


Konferencje pokazują, jak media społecznościowy działają w polityce, trzecim sektorze, komunikacji firmowej. Tematem tegorocznej edycji jest „POP, czyli budowanie popularności w Social Media”. Prelegenci i uczestnicy porozmawiają o tym, jak zbudowana popularności w social media przekłada się na biznes, czego oczekują internauci i czy najistotniejsza dla biznesu jest ilość lajków/followersów? Zostanie także wspomniane przekładanie się owej popularności na popularność w mediach tradycyjnych.

Wystąpią m.in. Marcin Gruszka z PLAY, Natalia Siwiec, Monika Czaplicka, Michał Sadowski, Marta Soja. Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie socialmedia.pl

Katarzyna Kupczyk

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry