Abstrachuje znów atakuje, tym razem panowie sparodiowali działanie agencji reklamowych

AKTUALNOŚCI, INTERNET, POLSKA, SOCIAL MEDIA, STRONY WWW

W nowym nagraniu twórcy kanału postanowili pokazać w charakterystyczny dla nich- szyderczy sposób, jak wygląda współpraca z agencjami reklamowymi. Zestawili oczekiwania przeciętnego przedsiębiorcy z zapałem oraz innowacyjnymi i bardzo kreatywnymi pomysłami pracowników agencji.
youtube-logo
Okazuje się, że proste i konkretne oczekiwania ni jak się mają do abstrakcyjnych wizji reklamy. Panowie wyśmiali również stosowane w branży zapożyczenia z języka angielskiego. Wyszło jak zawsze- szyderczo i śmiesznie. W materiale oprócz twórców Abstrachuje.tv pojawiła się gościnnie autorka kanału Lisie Piekło.

Można powiedzieć, że to nie pierwszy raz kiedy twórcy Abstrachuje.tv starają się rozśmieszyć swoich widzów tematyką związaną z reklamą. W 2013 roku sparodiowali reklamy Dove „Nieśmiała kamera” i Coca-Coli „Podziel się radością”.

Abstrachuje.tv jest jednym z najchętniej oglądanych kanałów YouTube w Polsce. Na tę chwilę ponad 975 tys. użytkowników subskrybuje kanał, a ich materiały łącznie wyświetlono 91 mln razy.

Piotr Szymański
Źródła:
http://www.hotmoney.pl/
http://www.youtube.com/

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry