Po zdrowie i urodę z Anną Lewandowską

AKTUALNOŚCI, POLSKA, STYL ŻYCIA, ZDROWIE I URODA

O tym, że Anna Lewandowska jest żoną jednego z najlepszych snajperów Bundesligi- Roberta Lewandowskiego wie chyba każdy, jednak niewielu ma pojęcie, iż ta drobna, filigranowa kobieta jest wielokrotną mistrzynią świata i Europy w karate tradycyjnym oraz prawdziwą propagatorką zdrowego stylu życia. Wiele osób przypina jej „łatkę” celebrytki oraz „żony swojego męża”, której jedynym zajęciem jest wydawanie pieniędzy majętnego małżonka oraz lansowanie się na firmowych bankietach. Jednak Ania skutecznie odcina kupony od popularności Roberta i zapowiada, że nie osiądzie na laurach i będzie piąć się w górę po szczeblach kariery, robiąc to, co kocha, a mianowicie zarażać pasją do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania.
hpba-logo
Od pewnego czasu Anna prowadzi stronę internetową healthy plan by ann (hpba.pl), na której dzieli się z czytelniczkami poradami dietetycznymi, przepisami na smaczne i pełnowartościowe posiłki, koktajle, będące prawdziwą bombą witaminową oraz słodkie przekąski, zrobione w domu ze świeżych warzyw i owoców. Oprócz opisu produktów i sposobu przygotowania dań sportsmenka dodaje także zdjęcia zrobionych przez siebie przysmaków, które dodatkowo stanowią zachętę do porzucenia starych nawyków żywieniowych.

Regularnie serwuje im również garść inspiracji i motywacji, które skłaniają je do większej aktywności fizycznej oraz czerpania z niej przyjemności. Ania regularnie wrzuca filmiki, na których ćwiczy wspólnie z przyjaciółką, trenerką fitness Adrianną Pałką. Jest to tzw. FriendsTraining, który przedstawia zestawy ćwiczeń, które można wykonywać z koleżanką bądź inną bliską osobą. Z pewnością stanowi to swoisty motor napędzający do działania, motywujący obie strony do pokonywania własnych słabości, dbania o własne samopoczucie, jak również zacieśnia więzi między ćwiczącymi kobietami.
Anna niedawno została twarzą znanej sportowej marki Nike i będzie reklamować damską linię ubrań.

„Lewandowska jest synonimem zdrowego stylu życia i wschodzącą ikoną mody, w dodatku z dużymi sukcesami sportowymi na koncie”- tak wybór ambasadorki motywuje Nike. Chciałoby się rzec, że Lewandowska że to nowa Ewa Chodakowska, która przecież jako pierwsza zaszczepiła w Polkach miłość do częstych i bardzo intensywnych treningów. Pierwsza wyszła naprzeciw wiecznie niezadowolonym ze swojego wyglądu osobom i stworzyła dla nich program treningowy przynoszący w stosunkowo krótkim czasie spektakularne efekty. Wydaje się jednak, że rynek usług fitness jest na tyle duży, że dla obu pań znajdzie się miejsce i nie będą stanowić dla siebie konkurencji.

Trenerki łączy duża charyzma, ogromna pasja oraz chęć niesienia pomocy każdej kobiecie w osiągnięciu upragnionego celu. Obie posiadają rzeszę fanek na Facebook’u, cierpliwie odpowiadają na każde pytania czytelniczek, dopingują je w drodze do zmiany sposobu żywienia, umiłowania aktywności fizycznej, publikują zdjęcia na Instagramie, występują w programach śniadaniowych, prowadzą warsztaty oraz obozy, na których ćwiczą razem ze swoimi podopiecznymi.

Anna proponuje swoim fankom podjęcie wyzwania i wstąpienie do stworzonego przez nią Healthy Teamu. Kobiety przystępujące do niego deklarują, że przez miesiąc będą codziennie ćwiczyć, zdrowo się odżywiać, odstawiając tym samym alkohol, fastfoody oraz słodycze, po czym pochwalą się osiągniętymi rezultatami na stronie Ani, przesyłając jej zdjęcia.

Już napływają pierwsze fotografie uczestniczek, prezentujących widoczne metamorfozy. Co ciekawe, wszystkie kobiety motywują się nawzajem i szczerze gratulują osiągniętych rezultatów, co potwierdza, że Lewandowska stworzyła im na swojej stronie miejsce, w którym dzięki wsparciu i zrozumieniu osiągną upragniony sukces.

Życzymy Ani wiele sukcesów i jeszcze większej ilości wdzięcznych fanek!
Zapraszamy do odwiedzenia strony Anny Lewandowskiej pod adresem : www.hpba.pl

MS

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry