Alkohol do kupienia w Starbucks

AKTUALNOŚCI, BIZNES, GOSPODARKA, PODRÓŻE, STYL ŻYCIA, ŚWIAT

Póki co tą nowością będą się cieszyć Amerykanie, jednak zarząd słynnej sieci kawiarni już planuje rozszerzenie swojej nowej oferty na lokale poza granicami USA.

sxc

sxc

Nowa strategia rozwoju oparta jest o menu poszerzone o nowe dania (np. szaszłyki, makaron z truflami), herbaty, soki, a także sprzedawane po godzinie 16:00, drinki i wino.

Starbucks, po raz pierwszy, przetestował plan wprowadzenia alkoholu do sprzedaży w Seattle w październiku 2010 r. Drugim etapem było wprowadzenie nowej oferty w 25 lokalach, znajdujących się w Chicago, Atlancie i Południowej Kalifornii. Aktualnie nowe menu dostępne jest już w 40 miejscach (z ponad 20 tys. kawiarń, rozlokowanych na całym świecie, z czego ponad 30 w Polsce).

Oferta, poszerzona o napoje alkoholowe oraz przekąski, nie będzie jednak obowiązywać we wszystkich lokalach. W pierwszej kolejności, według strategii, zaktualizowane zostanie menu kawiarń znajdujących się w pobliżu innych restauracji, instytucji kultury, w centrach miast, mianowicie tam, gdzie dorośli ludzie chętnie spędzają popołudnia i wieczory.

mh

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry