Życie po śmierci z Yahoo Ending

AKTUALNOŚCI, INTERNET, SOCIAL MEDIA, STRONY WWW, ŚWIAT

Dziwne programy telewizyjne od dawna są domeną Japończyków. Któż nie widział Takeshi’s Castle czy innych wybryków naszych przyjaciół z kraju kwitnącej wiśni.

Nie o telewizji będzie ten artykuł a o nowych projekcie internetowej firmy Yahoo. Jako, że społeczeństwo japońskie się bardzo szybko starzeje (około 25% populacji ma więcej niż 65 lat), lokalny oddział firmy wymyślił sobie, że wspomoże osoby wybierające się na “tamten” świat. Dzięki wielkiej wyobraźni twórców powstał, Yahoo Ending. Usługa, kosztująca ok 2 dolarów miesięcznie pozwoli osobom zaplanować swoje odejście w iście 21 wiecznym stylu.

fot. yahoo japan

fot. yahoo japan


Za kilka dolarów, osoba wybierająca się w daleką podróż w nieznane, może dokładnie zaplanować jak będzie wyglądać jej życie po śmierci w internecie. Począwszy od strony internetowej, wiadomości wysyłanych automatycznie do rodziny i znajomych, nawet kilka lat po pochówku.

Pewnie zadajecie sobie pytanie, jak Yahoo dowie się o tym, że dana osoba umarła. Przy wykupieniu i opłaceniu subskrypcji użytkownik dostaje specjalny kod, wskazane jest podzielenie się nim z kimś zaufanym. To własnie ta osoba uaktywni process Yahoo Endings po śmierci abonenta.

Cała ta usługa wydaje mi się bardzo dziwna, ale zapewne znajdzie wielu chętnych szczególnie w tak oryginalnym kraju jakim jest Japonia.

Powiązane wpisy


Drogi czytelniku, nasza strona internetowa korzysta z plików cookies
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Prawa autorskie © 2010-2014 NEWSFix Magazine.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Powrót do góry